Friday, November 14, 2008

TERJUN KATIL..!!!

Salam,


Hepi weekend yerr….hehehehe..ekcely hari nie aku malu sgt pada diri sendri…aku terjun katil!!!! Betul…x tipu…hahahahaha…kisah nye cmni….semalam aku tido around 12 a.m ler…then ngan hujan lagik…siap selimut bagai…besh giler tido….then around 6.40 a.m aku tersedar….terus aku melompat dari katil sebab ingatkan hari nie hari KHAMIS!!!.... betul giler keje….sampai kan lupe hari…wakakakakakaka…then siap solat bagai br aku sedar yg hari nie jumaat..CUTI….gilo!!!hahahahaha…aku tergelak sorg2….malu weii…tahap cipan dah nie malu aku!!...hahahha..


Then aku sambung tido balik….bgn around 10.30….tue pon pas kena kejut..(MR.S kejut)..then mandi bagai…siap kemas bilik…turun g dapor..buat air…pastu mama blk dr pasar…bekpes sama2….then aku cuci kain…settle kan segala mak nenek bagai…nama pon cuti kan…ekekekeke…ekcely aku kena g opis ari nie…tp MR.S suh rehat….betul gak kate die…dah hampir sebulan aku x rehat betul2…asyik kena g opis jerk….huhuhu…so today memang syorgaaaa…bangun lewat….rehat yg beshhh…hehehe.


Hari nie masak utk lunch agak lewat sebab masing2 still kekenyangan…mama beli kuih manyak sangattttt pg td….so masuk dapur around 2.30….then siap masak bagai…aku lepak dlm bilik…rehat2 then on9 sampai lebam…wakakaakakaka…


Tapi hati x tenang laa…dok ingat kat adilah!!!!dah 2 minggu x jumpe….(mengalahkan rindu kat MR.S)..hehehehe…seyes…semalam aku nanges sbb teringat kat dak tembam tue!!!siap amik baju die lagi wat tidooo….aku siap peluk tau….then bgn jek pg td baju tue ntah kemana….bawah katil kot…hahahahaha.. ganas giler aku tido!!!ekekeke..


Now aku ngah x sedap hati….gelisah pon ader….sbb???hmmmm….

1 comment:

Teman2 Sekalian said...

ni dah ok ke belum ni? nengok cam dah OK je.. hehehehehe

NUFFNANG