Friday, November 28, 2008

MOODY AGAIN!!!

Salam,

(nie N3 pending tau..ekekekeke..for Wednesday)



Hati cam mls nk update..yela..dlm mood yg kurengggg…mmg ler x menarik nak update..huhuhu..tp tangan nie dok gatal gak..seyes mmg aku moody minggu nie..ntah ler..x tau naper…sesungguhnye aku ngah kecewa!!!...hanye tuhan yg tahu….hancur wei harapan…huhuhuhu…nak jer aku nanges then menjerit sekuat hati…!!!!

Ekcely aku merancang nk g bercuti..tp x tau la cmne…cuti plak aku x apply lagik…mmg bengong betul laa….niat hati nk g terengganu…nak holiday kat saner…2@3 ari pon ckup laa….aku windukan pantai…..seyes!!! then aku jugak windukan masa bersama kwn2….seyes…aku dh abaikan mereka selama nie….sejak akhir2 nie aku rs cam jauh jer ngan “kwn” aku tueh!!!...walaupon die x gtau…tp aku tahu….aku dpt rs…mmg “die” nie xkan gtau ape yg die rs…”die” akan pendam jerk….tp sedalam mane die nk pendam…ktorg dh kwn lebey 5 tahun!!!aku dh kenal & tahu sgt perangai “die”…. Aku mengaku mmg aku bzzzzz sgt kebelakangan nie…dh x mcm dulu….ok jer…free jerk…tp skang ssh skit….tp papepon “thanks” sgt kat “die” coz phm situasi aku…ekcely…aku akan cuba curik masa gak nnt…sebelom “die” balik UPSI januari nie….aku akan cuba!!! Mmg jahat aku nie kan????huhuhuu…

Juz now condition aku mmg x OK….seyes…aku demam…”DAH DEMAM”…..suare dh jadik cam “doraemon”…..tadi semalam g opis pon akak cleaner@KAK PAH…dok tegur aku…”apsal muke NOR lebam?”…aku pelik…then tanye…”kak ne KAK?”…”kat pipi…lebam!!”….aku pon trus g toilet…a’ah…mmg lebam..biru wei…myb sebab sejuk yg amat…tue pon aku dh pkai sweather…tp still lebam tue…huhuhu..then aku g pantry…buat “milo panas”…perghhhh…syorgaaaa…ekekekekke…then baru la ok balik pp aku…tp stil sejuk wei….!!!!huhuhu…and now mmg aku x larat…seyes nieh…x tipo okey!!!

K la….i need a rest…nk g “mengulor” jap…nak tito dlm blik semayang jap… .ekekekekekeke..

No comments:

NUFFNANG