Saturday, November 22, 2008

PENDING N3

Salam,

Maaf sekiranye aku jarang update minggu nie…”kebizian” melanda lagi…jadual padat sampai sabtu nie…huhuhu..jumaat pon aku kena kije…then klu dl time kije pon leh on9 jap…tp skang dh xle lg…bz yg amat…kekadang nk check email pon x sempat…hmm…blk kije pon bdn dh penat…nie pon aku br pas mkn ubat…bdn dh rs cam nk demam..tekak loya..(bkn peknen okeh!!)..hehehe..then aku siap muntah2 bagai td…huhuhu…x sukeeeee!!!...ikutkan hati mmg aku nk amik MC jerk esk…tp aku xle pntg diri sendri…nnt sape nk handle sume tue???huhuhu…so aku kena gagahkan diri..kuatkan semangat…hmm..selagi idup..kije!!kije!!..xpe la..aku kan br jerk nk mula kan kerjaya….bersusah2 dahulu….myb bersenang2 kemudian…who know rite!!!!hehehehe…chaiyok…chaiyokk.

Abes part kije…now part idup plak…ekekekeke..poyo jerk kan…hahahahaha!!!..ntah la…ikhlas aku ngaku aku mmg “gomok”….xyah la nk kate aku nie comel ker…tembam ker…sbb aku ngaku aku mmg “gomok”,,,hehehehe…tp yg aku dok risau nieh…aku makin “gomok”…makin “bolat”….pe kes wei???huhuhuhu…seyes…ramai gile tegur aku makin “bolat”….huwaaaa….nape ini terjadi???sesungguh nya aku dh mmg “bolat”…xmo ler “bolat” lagi…..cukup lerrrrr!!!!then bl aku luah prasaan kat MR.S….perrghhhhh…hampeh sekali…ape yg aku harapkan mmg terpesong jauh bebenor!!!..ingatkan die nk bg kate2 semangat suh aku DIET….tp sebaliknya plak…. Siap bg semangat gak…tp bkn DIET….semangat utk lg “membolatkan” diri….huhuhuhu…hampeh btul….siap ckp…”xpe…abg mmg suke ayg tembam…lg tembam lg abg suke!!”….huwaaaaaa…pe kes nie yang????kang betul ayg tembam mcm “belon”….cmno tue????sanggup ker???huhuhuu….haru aku cengini tau….

Boleh dikatakan sekeliling aku amat2 memberikan dorongan…….tp awas…bkn dorongn utk DIET…tp dorongan utk lg “membolatkan” diri….then 12 disember nie plak ader dinner kat renaissance…huh…sah2 kena join…kang majuk lak kak G…sbb die yg iye2 dok ngajak nyerr…huhuhu…then siap ader tema okeh…”DENIM”..mane ler aku nk cekau!!!xkan nk sarung suar jeans yg berkepok tue….alahai…kena shopping lagik….aku br jerk nk saving…huwawawawa…(leh caye ker statement aku nk saving???)hahaaha…
Nak cari jeans…nak cari jeans…nak cari heals…nak cari heals…nak cari baju…nak cari baju….hahaahahaaha…gilo!!

No comments:

NUFFNANG