Wednesday, November 12, 2008

Hmmmmm....

Sesungguh nya aku TERLUKA….ntah laa….kecil hati…mungkin kerana silap aku jugak…sibuk sgt sejak akhir2 nie….tp apakan daya aku…semua nya kerana kerja… aku tahu aku kurang luangkan masa dgn die…tp bkn aku sengaja…aku mmg bz… dan andainya die msh x dpt untuk melupakan “kenangan” lalu….(antara die dan ….)..aku redha…simpan saja kenangan itu andai ia mampu membuatkan dirimu tersenyum dan terus bahagia….. betul kata bidalan…. Tak semestinya pabila kt memiliki diri nya…kita akan terus memiliki hati nya….dan aku pasrah andai aku x mampu untuk miliki hati die sepenuhnya….

Aku x mampu untuk menjadi yg terbaik untuk die….kerana hanya setakat ini sahaja kemampuan aku…. Aku tidak memiliki “kecantikan” untuk dibangga kan….aku juga x miliki “kehebatan” untuk ditonjolkan….apa yg aku ada cume sekeping hati…. Yang cuba menyayangi die sepenuh jiwa….kejujuran serta keikhlasan aku mungkin tiada nilai… tp percayalah….

“ANTARA CINTA DAN PERMATA…LEBIH RAMAI YG AKAN MEMILIH PERMATA KERANA MENYANGKAKAN PERMATA LEBIH BERNILAI… TAPI PERCAYALAH…CINTA ITU LEBIH NILAI NYA… KERANA CINTA SUCI HANYA DATANG SEKALI…DAN ANDAINYA DI SIA2 KAN… TAK MUNGKIN IA AKAN DATANG KEMBALI…”

2 comments:

Anonymous said...

jgn t'luke wei...ckup la ngn t'rs ati sb klu t'luke susah nk smbuh (cm aku ni)...aku x suke bile ko pk bkn2...klu 'die' pntingkn k'cntikn @ k'hbtan aku rs 'die clap pilih sb ko ade lbih lg dr 2 n aku x pk 'die' cm 2....bg ruang tok msing2 k...adapi lah ini dgn snyuman krn ia m'rupakan langkah p'tama k'bahagiaan...

atie~hiLLariOus~ said...
This comment has been removed by the author.

NUFFNANG