Wednesday, November 5, 2008

I NEED A REST!!!

Salam,



Memang dugaan sungguh kebelakangan nie….dh lbh 3 hari pale aku nie dok sakit…(migraine)..sampaikan semalam aku x on9 pon…mmg x larat yg amat..aku perlukan rehatttttt…tp aku xle nk cuti…after 9 November nie baru aku leh cuti..tue pon klu semua dh settle…tp klu x settle lagik…terpaksa la aku go on kije….huhuhu..x sukeeee!!!

Ekcely dua hari lps aku agak moody…tambah plak pale ngah ting tong…so jiwa pon jadik kaco….bdn kureng sihat..demam..then ader satu peristiwa plak yg berlaku…mmg touching laa… aku nanges sorg2….xde sape pon yg tahu…(termasuk la MR.S)… Sehingga lah mlm nyer aku dh x thn..then luah kat MR.S…. pastu aku plak rasa bersalah…. Disebabkan hal remeh temah camtu…MR.S xle tido…mungkin die rasa “bersalah”…tue tanggapan aku jer la…(BETUL KE BANG??)…sungguh kejam aku kan???hmmm…. aku x sepatutnye “JELES”!!!! dgn hal remeh cmtue…tp nk wat cmne kan..dah jadik pon…so len kl aku akan cuba kawal prasaan aku…insyallah.

Okey…let it go…back to the story…aku mmg bz yg amat skang nie…hari2 kena bekejar kesana sini…seb baik ader abe sey….leh gak cover aku…huhuhu..mama planning nk blk tganu minggu nie…tp aku xle follow…sbb sabtu aku kena g opis…mmg x sukeee!!! Sesungguhnye aku rindukan masa rehat aku utk minggu nie…aku rindukan masa aku bersama family…aku nk cutiiiiiiiiiiii…..huhuhu…cepatlah berlalu minggu nie…aku xsbr nk tempuh miggu dpn…nk rehat…nk cutiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii…..

p/s : BE STRONG…DON’T ACT STRONG!!!

4 comments:

Teman2 Sekalian said...

banyak kan bersabar yang...
minggu depan dah nak cuti... rehat bebanyak, ok yang...take care!

KV said...

bercuti ke mana tu???????

Anonymous said...

rest n clear up ur mind....jgn stress sgt..xpon p ler b'cti wpn x p jauh tp dkt pn jd la, x slh kn b'tkr angin....ok take care n missz uuuuu...
p/s tgh tggu dtik nk msuk dewan peperiksaan ni so scary pedagogi owh pedagogi.....huhuhuhuhu

en_me said...

gi larr berehat, nanti dah abes sengal, update larr blog balikkks.. ahaks

NUFFNANG