Friday, November 7, 2008

KASIH SAYANG ITU...

Salam....

Morning and hepi weekend….. so today aku dh malas nk pikir lagik menda2 yg sedey2 & yg bley wat aku down!!!...Bangun tido around 9 a.m….trus mandi then g dapur…siapkan sarapan…..today wat bihun goreng, roti celup telur, then teh o…..pas siap wat sarapan aku trus settle kan kain yg berlambak…cuci bagai….then trus sidai….pastu baru bekpes..
Then rehat2 jap….masuk bilik, on9 jap….then masuk dapur utk msk for lunch plak… pastu mkn sama2 ngan “mama”….today dah elok plak mood die….(kan btul aku kate…aku KENA masak!!) then aku lipat kain…ooppps…sebelum mkn tue abe sey col…katenye nk dtg umah aku,nk anto kunci opis…so today aku x yah g opis sbb die dh cover…dats mean aku kena g esok….ekcely esok mmg banyak kije aku….antara nya..

-BUKAK OPIS
-SETTLEKAN BOOKING DRIVER UTK PARA “DATO”
-SIAPKAN BORANG
-ARRANGE KHEMAH & KERUSI MEJA BAGAI
-SETTLE KAN OPIS (br pindah…so biase la kan)

Myb ade lagik kot yg aku kena buat….tp wait & see lah esok…mesti aku pening jap kan…huhuhu…today aku x sempat nk sms MR.S….bkn xnak sms…tp credit aku dah abes….kang klu ngadu kat MR.S….die topupkan plak…xmo la aku….aku x suke nk susahkan die…or sape2 pon….selagi aku rasa boleh buat…aku akan buat sendiri… lagipon dah terlalu kerap sangat die topupkan aku…aku takut…..takut sgt2….hmmm.. bkn takut ape…aku takut aku naik lemak….yelah…MR.S asyik manjekan aku…terlalu manjekan aku….aku th die syg….tp kadang aku rasa cam aku nie x adil plak….die selalu mengalah ngan aku….selalu bg aku nasihat…semangat…kdg2 tue aku nk marahkan org len…tp aku lepas kat die….then die plak dgn selamba mintak maaf ngan aku…padahal dah terang2 aku yg “bengong”…huhuhu…ekcely tue la MR.S….teramatlah COOL…. Aku syukur sgt,….walaupon dh terlalu kerap aku dilukai…namun tuhan gantikan dgn sesorg yg ISTIMEWA….alhamdulillah.

For MR.S…ayang bersyukur diatas kebahgiaan ini….terima kasih kerana menyayangi ayang….SORRY for my mistake….ayang tahu kerana “kes” semalam…ayang agak beremosi ngan abang….sehinggalah ke hari ini…ayang memang menyesal…. Sesungguhnya ayang menyayangi abang…thanks for everything.

No comments:

NUFFNANG