Friday, November 28, 2008

RATNA KU…(ader present nie!!)

Salam,


Hepi weekend again..hehehe..jap jer kan..dh weekend balik..hohoho…cepatnyer…but I loikeeee…ekkekekeke…tp weekend kali nie aku x mcm biase…got fever lorhhh..cian aku..tonsil menyerang lagik…dh kena bebel br terhegeh2 nk g clinic…huhuhu..

Then now aku perlu rest…..i need a rest…ingatkan nk bloging semalam,tp penat…juz sempat view blog kengkawan jerk…nk komen mmg ler x larat….mate dok berair jerr…dok batuk2…(aku siap teguk ubat batuk…xde sukat2 dah!!hahahaha..)..this morning rs ok skit…but still pening2…tp aku gagahkan jugak…coz dh lame x masak…x kemas umah…harapkan mimi jer…sian gak kat die…kan?kan?huhuhu…

Okeh…back to the TITLE….RATNA KU….ekcely ade meaning yg amat dalam….ecehhhh cam poyo jerk kan…hahaha…*kasi dush2 skit!!... sebenarnye semalam….sembang2 ngan MR.S kat tipon….(sampai abes crdt die..then aku pon sama..hahahah)..MR.S tanye ape aku tulis nama die dlm tipon??hehehehe..then aku tanye die…ape plak yg die tulis kat enpon die…”RATNA KU”….wahhhhh…aku trus jadi malu…ekekekekek..*mate kelip2 cam pompuan gatal nieh!!hahahaha…seyes…aku mmg terkejut….ingatkan die tulis “AYANG”…xpon “SAYANG”…tp lagi besh dari tue….*sila bg peluang utk aku berangan seminit okeh…hahahahha…then aku plak tulis name ape utk die erk???…korg rasa2 ape erk???..cepat2 jawab…aku nk bg hadiah nie…seyes!!!then pada yg jawab tue sila sertakan sekali email anda yer…supaya senang untuk NONO hubungi…cehhhhh…hehehehe…

Untuk MR.S…anda dilarang sama sekali utk sertai peraduan ini….keputusan juri adalah muktamad…sebarang surat menyurat@email@komen tidak akan dilayan selepas ini….*gile poyo minah nie weiii…muahahahahahhahaha.

Dan untuk blogger…serta all silent reader (ader ker??hahaaha…lantak la kan..hehe) …anda amat dialu-lesungkan…ekekekeke…aku bagi hint erk….nak???ekekekek…bermula ngan huurf “M”….cepattttttt….

6 comments:

cendawanintim said...

mucuk masham kot!!!!

**Mr. S, tolong bagi pertolongan!!

NONO said...

salah...ekekekekek

haipp...MR.S di "blacklist" kan dari kuiz ini...ekekekek

Mira Syamim said...

salam k.nono...
1st sori ceroboh ni..
haha...

nk say thanks coz ltak link blog sy kt akk nye blog...
nnt sy ltak akk punye link plak..hehe
thanksssssss

cendawanintim said...

bistu takkan letak nama mr. s jer???huhuhuhu...

NONO said...

alaaa...

xde sambutan pon...huhuhu..

NONO said...

salam,

hye MIRA....okeh2..jom kita men LINK..LINK...ekekekee

NUFFNANG