Wednesday, November 12, 2008

CINTA INI MEMBUNUHKU???

kau membuat ku berantakankau
membuat ku tak karuan
kau membuat ku tak berdaya
kau menolakku acuhkan diriku

bagaimana caranya untuk

meruntuhkan kerasnya hatimu
ku sadari ku tak sempurna
ku tak seperti yang kau inginkan

reff:kau hancurkan aku dengan sikap
mu
tak sadarkah kau telah menyakitiku
lelah hati ini meyakinkanmu
cinta ini membunuhku

bagaimana caranya untuk

meruntuhkan kerasnya hatimu
ku sadari ku tak sempurna
ku tak seperti yang kau inginkan





Yerr……

Aku memang sayang kamu!!! Sungguh…!!!...Tapi kenapa aku x mampu nk luahkan semua ini pada die???bkn kerana aku tak nak…tp kerana aku “tak mampu”!!!..aku kelu.. aku tak sanggup….ntah la…acap kali die Tanya…”nape ni ayang??”….”abang ade wat salah ker?”….nak jer aku luah semua nie….tp aku x mampu…memang aku x mampu sangat….aku jd kelu…skelu-kelu nya…

Dan sejak akhir2 nie aku dingin sgt ngan die….terlalu dingin…bkn kerana aku sengaja… tp ntah la…aku pon x paham….antara kami seolah2 ade jurang….dah xde gelak tawa antara kami….xde lagi say “gud nite”….xde lagi semua tue skang!!!

Adakah kerana salah aku???bingung…memang aku bingung…..terlalu banyak yg aku perlu pikirkan….tekanan kerja semakin bertambah….namun aku cuba tolak tepi….cuba lakukan yg terbaik…aku semakin bingung dengan semua dugaan ini….

Biarlah aku diamkan diri buat sementara waktu ini….biar lah die diberi ruang… mungkin selama ini..aku terlalu memenuhi ruang dalam kehidupan die…dan kini aku cuba jarakkan….dan cume satu harapan aku…..semoga hubungan ini kembali seperti dulu…. Sesungguhnya aku masih dan akan terus menyayangi die seperti selalu…sampai bila2.

1 comment:

Anonymous said...

nape ni....smua kn dh bsr so try la slow talk. rsnyer smua dh pnah lalui phit manis b'cinte so xkn la nk kesah sm b'ulang...x slhkn ko bukak langkah n try slow talk, try dalami ati msing2..

NUFFNANG