Tuesday, November 11, 2008

MAAFKAN AKU...

Setiap dari kita semestinya mempunyai kenangan tersendiri…namun ada kala nya kita cuba mengikis kenangan itu dari lubuk hati….namun walau bagai mana pon, agak sukar untuk kita lakukan……bukan kerana kita tak mampu….tp kerana kita hanya mempunyai SATU HATI…..bak kata madah pujangga….”UNTUK MENCIPTA KENANGAN HANYA MEMERLUKAN SESAAT….NAMUN UNTUK MELUPAKAN NYA MEMAKAN MASA SEUMUR HIDUP MUNGKIN”….

Tapi bagi aku…tak salah untuk menyimpan kenangan itu…namun untuk terus mengenangnya akan aku elakkan…sesungguhnya aku tidak mengharap untuk menyimpan kenangan itu….dan alhamdulillah aku berjaya mengikis “semua” itu dari lubuk hati aku….dan kini aku bersyukur dengan kehidupan aku…

Namun andainya “kebahgiaan” ini menjadi api buat “seseorg”….maafkan aku…percayalah bukan niat aku untuk melukakan mu….Cuma aku juga perlukan kehidupan tersendiri….biarlah segala kenangan itu berlalu…izinkan aku mengecapi bahgia ini bersama seseorang yg menyayangi aku….biarlah dia menyayangi aku… sesunguhnya aku kini bahagia….

Seandainya kita ditakdirkan bertemu lagi….aku akan elakkan…bukan kerana aku tak sudi….tp kerana aku ingin setia pada si dia….aku ingin bahgia kan dia sebagaimana dia bahgia kan aku…maafkan aku….Sesungguhnya CINTA aku kini milik si dia…hanya dia… selamanya dia…

Mungkin aku akan mendapat kekuatan sekiranya aku di temani si dia….dan hanya itu syarat aku….andainya dirimu benar2 ingin bertemu dengan aku….izinkan aku ditemani si dia… dan aku pasti tentunya dirimu tak selesa….dan begitu jugalah perasaan aku….aku tak selesa tanpa ditemani si dia…maafkan aku….

No comments:

NUFFNANG