Saturday, October 18, 2008

PLEASE PRAY FOR ME...

Salam,


Sorry sgt333…x mengupdate blog walaupon ngah cuti kan…pastu x komen blog korg..kan??....ekcely aku bkn xmo update….tp aku skang ngah jiwa kaco…mmg kaco…but..now (time aku ngah type N3 nie) aku dh okey skit..….thats y aku update… Nak citer ke xnk???nak?? tak nak??..huhuhu..ntah lorrh..serba salah wei….aku janji…aku akan citer kan jugak…..to all my frenz…pls…pray for me…doakan aku tenang yer…aku amat hargai doa kalian…

KAK CHEN…..thanks akak……thanks for be “someone” when I need “someone”.

MUMYCOOL…thanks a lot…always support me….selalu bg nasihat….like “mother” to me…

CIK WANIE….thanks….u always with me sis….

MUMMYSYA….miss u always….
p/s : Nyampah nyer...esok meeting....huhuhu..dah ler jiwa x okey ni...but aku kena la profesional kan....insyallah.

3 comments:

Unknown said...

sayang...
apap yg berlaku,
jadikan ia satu pengalaman yg x mungkin akn kembali lagi,
ok dear...

miss u too sayang:)

Teman2 Sekalian said...

nono...
dah! dah! jangan di ikutkan hati tu sangat... take it easy... everything will be OK.. insyaAllah...

Anonymous said...

hemmm.... i alwayzz pray 4 u dear.. aku xtau ape y m'ggu atie nono tp dun wori smuanya akn ok...rileks n cool x kire ape pn pblem 2 aku akn sntiasa ade tok nono...ok bye2 n cau cin cai mmmmuaaaahhhh

NUFFNANG