Tuesday, October 28, 2008

LETEYYYYY.....

Salam,


AHAD x sempat nak update citer…..bz ngan letey yg amat sgt….huhuhu.Wakil HQ dtg…then g kat site office…lbh kurang 3 jam gak kat site….penat sgt…then around 11 a.m gerak balik opis..Pastu bekpes….nak kebulur kul 12 br bekpes!!!huhuhu….


Then mama col ajak g café…memang penat….tp x sampai ati plak nk biarkan mama g sorg2…so..teman gak la…sambil teman mama mkn..borak2 kosong ngan mama….then masuk opis…solat zohor..pastu ALFA ajak g R&D…anto borang claim research. Pastu singgah farmasi jap…amik ubat atuk die…masuk opis dh kul 5…so ready utk balik….badan mmg penat yg amat…huhuhuhu.


ISNIN….

Bangun tido around 7a.m….br plan nk bgn lewat..tp xle sbb si tembam tue dh kaco aku…siap kejutkan aku bagai suh bgn…”nak mandi”….huhuhu..so aku mandi ler ngan die…siap berendam bagai lagik…mcm “dugong” dah kaedah nyeee…hahahahahaha.. siap gilir2 shampoo rambut….bestttt…ekekekekeke..Pastu aku kuar g beli sarapan…mama pon join skali…pastu around 10 a.m gerak balik Pasir Puteh…..bawak skali kanak2 Ribena tue….yg x tahan nye siap melalak bagai kat pasar…sbb nak kan belon…huhuhuhu…cemas aku dibuatnye….mama ckp..”kalau cucu nieh…dah lame kena sekeh”…hahahahhaa..leh caye ke statement mama nie????hehehe…sampai umah CEK.. aku trus msk tomyam…kanak2 Ribena tue plak sibuk dok ajak blk…sbb nye x best dok umah CEK…. Hehehehe..kena marah ngan CEK..mmg la x best…..hahahaha..Si ADILAH plak ngamuk…sbb nye nk tido…tension aku…ngan kain batik..T-shirt yg serabai..rambut bersepit…dah mcm mak budak aku ari tue….then g buat susu…pastu tidokan die…elok plak die tidoooo…sabo je laaaaaa….!!!then around 4 p.m gerak balik umah……time otw tue mak tuk tipon suh g umah mama tok..sbb wat open house…so alang2 dh lalu kan….singgah je laaa….macam2 ader…syiookkkk…tapikan…ader yg x syiok….ADILAH MUNTAH!!!huhuhuhu…xkan la aku nk mkn..sedangkan si comel tue muntah..dok meragam bagai…dok berdukung je la jawabnye….dah macam anak aku gamaknye…huhuhu(xpe….aku suke…hehehe…..MR.S….sila beri perhatian yer…SAYA SUKE BABY!!<<-- hint nie..hahaha).


Pastu sampai umah trus aku masuk bilik….rest jap…sambil gayutttttttttttttt…ekekekekke. Windue wei…satu ari x le nk manje…si tembam tue sibuk kaco…hehehehe..pastue around 7 p.m umi & abi ADILAH dtg….abi die demam…sian plak…so aku masakkan sup ayam…yela…org demam nie xde selera nk mkn…klu sup tue okey la kan…leh hirup kuah…walaupon xnk mkn nasi…lebey kurang kul 10 dorg balik…then aku trus masuk bilik…gayuttttttt lagik…pastu tido….ngantuk + penat….



No comments:

NUFFNANG