Friday, October 10, 2008

PENDING N3 FOR RAYA.....

Kakak & Adilah…


Dapur yg bersepah…dikerjakan aku…ekekekke


Pemandangan time otw nk g kampong arwah bak….syiiookk..tepi pantai tue…


See….hari raya kedua….dah mcm tongkang pecah umah nenek…huhuhu


Nie la baju raya aku...(walaupon dh serabai gler..coz time nie dah malam..).. Kak Syikin...tgk ler... ekekeke...sory lmbt buat N3 nie tau...:)


Budak comel yg kenyang makan Mc D….hahahaha



Gigih tue dok buat biskut…ekekekke




Biskut “N”…saje buat..sebab terlebey rajin..hehehe



Coklat cake….12 biji aku buat…



Strawberry fruit cake….nie pon same gak....12 biji aku buat kek nie..…huhuhu

Ekcely nie jer yg mampu aku snap...walaupon kualiti photo nie kureng memuaskan..tp boley la kan..kan..huhu...enpon aku still rosak lagi..klaw sempat aku nk g anto repair lagik hari nie...tp x tahu ler bl siapnyer...huhuhuhu..(kekadang rasa cam malas jerk nk pakai henpon...buat sakit pale jerk..huhuhu)

p/s : tak semua yg kt impikan akan kt dapat....juga tak semua kenangan membawa seribu pengalaman!!!



No comments:

NUFFNANG