Friday, October 31, 2008

mr s. menulis...

salam...1st of all,aku nak ucapkan terima kasih banyak2 kat tuan empunya blog nih(nono a.k.a awek aku lah)sbb sudi membenarkan aku post entry kat blog die(thanks ayg,love u so much)..ok,buat pengetahuan semua pengunjung2 setia nono-love-nono,i'am MR.S,yg sejak 2 menjak nih slalu sgt di"mentionkan" oleh nono..sebenarnye aku tringin jgk nk ada blog sendiri,tapi aku ni malas+tak pandai nak manage blog nih,huhuhu...nasib baik la tuan empunya blog nih(nono a.k.a awek aku lah)kasi aku post entry kt blog die(thanks again ayg),dapat jgk aku merasa mcm mana jadik bloggers,mcm RAJA PETRA KAMARUDDIN,NONO n ramai lagi la bloggers2 kt TANAH MELAYU ni;yg punya idea,pemikiran,passion,cerita,untuk dikongsi bersama...pada pendapat aku la,nak jadik bloggers nih bkn senang beb,ini semua kena ada JIWA,RUH,satu macam pnya cara pemikiran,gaya penceritaan,then dari situ org akan menilai apa yg kita catatkan,apa yg kita ceritakan...itu pendapat aku la,apa pendapat kalian?เดนเดนเดน...cukup dulu lah setakat ni,ini baru mukadimah je,hehehehe...maybe lepas ni MR. S akan menulis lagi,siapa tahu?hehehehethanks again to nono a.k.a awek aku,sbb sudi bagi abg post entry(saya cinta awak)...ok,take gud care of yourself n our crumbling world alrite!insyaALLAH jmpa lagi di lain masa...peace be upon u...

MR.S

5 comments:

Anonymous said...

MR.S cayalah!!!!!!!!! hehehehehehehe....peace yaaa

cendawanintim said...

wahhhhhh, ada cubaan menceroboh blog tuh!!!

Ida Naziri said...

belajar dr nono camne nak wat blog..mana tau blog tu nnt meletup da bomb

KV said...

wah, wah, wah, wah !!!!

Unknown said...

oklah tue,
belajar menulis blog,
dr blog kita blh luahkan pa yg kita rasa:)

ok x:)

NUFFNANG