Thursday, October 23, 2008

KENA CIOMMMM...

Salam,

Mula2 bg aku gelak dl…muahahahahahahahaha…..sbb nyer aku update blog kat opis..pastue siap riba keyboard lg..hehehe..ekcely boring laa…esok dah cuti..boss plak xde hari nie..g outstation kat PENANG….nak jer aku ikut..tp mne leh kan..hehehehe..tp kalaw laa bley..mesti dpt jumpe ngan MR.S….Kangen bangat nieh!!!

Semalam kan aku tido awal…pas mkn,then mandi..solat maghrib..trus tido….around 7.45 MR.S col..suh aku bangun solat…padahal aku dh solat pon..:P hehehehe..then aku tido…tibe2………time aku ngah syok tido…pastue hujan lak tue..mmg besh…aku rs mcm ade org PLOK aku….CIOM aku kat PIPI…aku biar je la…tp DICIOM lagik…aku bukak jer mate… rupe nye “si tembam” tue yg dtg…siap suh aku plok “teddy” lagik..sbb die tgk aku dok slimut…”plok bear nie ek..kak NONO sejuk yer….”ekekekeke…syg gak die kat aku yer… (abg...jgn jeles tau..adilah plok ayg semalam..ekekek)..pastu aku trus tido balik..x bgn pon..sbb mmg x larat..

Tapi kan..bl bgn jer pagi tadi..aku trus trn bawah..tanye mama…cmne adilah semalam..tau ape mama ckp??...”anak awk baik sgt semalam….xde pon nak meragam..elok jer duduk dpn tv…die naik atas..pastu trn gtau mama yg awk demam..”….wah…terharunye aku..sian ko dik…kak NONO x lyn semalam….:( ..sorry tau…huhuhu

Pastu kan..pg nieh MR.S col.....aku citer la psl adilah tue..die leh gelakkan plak…eleh..padahal aku th..die jeles sebeno nyerr..hehehehe..kan?kan?...die pon geram gak kat adilah tue…tp xmo gtau aku…kan abg kan??hahahaha….

Hari nie banyak sgt department yg buat jamuan…wahhh..makan2 lagik…beshhhhh…I loikeeeeee….ekekekeke..jap g nak g layan jamuan kat WAD 3 S…..pastu sambung kije… minit mesyuarat x siap2 lagik….(kan aku dh gtau yg aku mmg boring wat mende nieh…x sookaaaa tau!!)…huhuhu…then pg esok aku nk blk kamponggg….tp angah x ikot…sbb die kije..shift ptg..malam br abes..so ktorg blk ber3 jerr…huhuhu..sape nk ikot???meh laa…hahahahaha..

p/s : MUMMYSYA….cepatla sembuh yer…NONO doakan mummysya cpt2 kuar wad!!!

No comments:

NUFFNANG