Thursday, September 18, 2008

THANKS!!! MEKASIH!!!

Aku terharu sgt dgn sokongan org sekeliling aku...ramai yg menghargai usaha & hasil kerja aku...semakin hari semakin ramai yg sudi memberi komen..memberi kate2 semangat...syukur pada MU tuhan...diatas kenikmatan ini..aku dikelilingi insan2 yang penyayang...sentiase memberi dorongan.....THANKS TO ALL...



Anonymous said...
jgn ler pk kn sgt mende y lpas....Biarkn ia b'lalu, lg d'knang lg t'luke...beleive me ur PRINCE CHARMING on da way right 2 u...weiiii s'mggu lg aku blik nti kite konc cite same2 yek...miss u :)
September 18, 2008 11:11 AM


cik wanie said...
salam my dear...jgn difikirkan pasal kisah lalu,hurm....apapun kita kena teruskan khidupan kita,jgn sedey2 ok,miss u lah my dear:)
September 18, 2008 3:45 PM

Mummy Lieza said...
kuatkan semangat dan tabahkan hati.. hidup harus diteruskan walau apapun yang terjadi.. jangan jadikan kenangan silam sebagai satu pekara yang akan buat kita jatuh dan terus kecewa.. setiap yang terjadi ada hikmahnya.. mungkin kita tidak nampak skrg tp esok lusa insyallah kita akan tahu kenapa ianya terjadi... ingat pada DIA yang ESA... dah berserah padaNYA.. setiap yang terjadi adalah datangnya dariNYA... (cewahhhh mummy pulak yang emo tulis panjang2 ni.. guano ni.. hehehehe)
September 18, 2008 5:07 PM

adeq_abg said...
salam adik..!!setiap perkara yang berlaku keatas kite biarpun pahit, jika kite tabah menghadapinye, ia akan mematangkan diri seiring dengan usia, syukurlah adik dh mula memahaminye, jaga kesihatan biar sesibuk mana sekalipun...
September 18, 2008 6:36 PM

cendawanintim said...
agak2nyer memang minggu nih mood sentap sedonia agaknyer...ngeh333...jangan sedey2 ok..akak ader..cewahhh!!
September 19, 2008 12:46 AM

1 comment:

Anonymous said...

welcome!!!!!!! slg aku b'nafazz d'bumi nie s'lg itu la aku akn b'ada d'blkg seorang gadis y bergelar "norazah"....frenzship never ends...peace yaa

NUFFNANG