Saturday, September 13, 2008

CIK WANIE OOO CIK WANIE


Salam,
Ekcely nie lah diantara bloggers yg sudi menjadi kwn aku di saat mula2 aku ber"blog"...aku ingat lagi..dan aku xkn pnh lupe..MUMMYSYA...KAK CENDAWAN INTIM...CIK WANIE...& ramai lagi...thanks to all..hmmm..
Hari jumaat (semalam)..cik wanie nie col..(1st time nieh nk sembang ngan die)..mula2 tue mmg aku mcm segan skit..yela..mula2 kan..ekekeke..tp cik wanie nie mmg besh..peramah tahap dewa..hampir sejam dok sembang ngan die..(mlambung laa bil cik wanie nanti..)ekekekeke..mmg x sedar..mcm kejap jer..tue pon stop sbb aku nk kena tlg mama msk for kenduri..klu x mmg dok sembang lagik laa....
Syukur sgt2..cik wanie dah bertambah sht..dah ceria balik..(pasnie xde la aku nk meroyan dok view blog die..windue lorhh..)huhuhu..pape pon..hope cik wanie hepi always yerk..jaga diri..jgn nakal2..jgn la hardworking sgt...klu degil..babap montot dier..ekekekekekeke...i wish u will happy my dear..xyah nk pedulikan laa si langau & setan's nie...anggap jer dorg nie x wujud...x kemana nyer klu hati tue selalu dok prasangka kat org len...MISS U..LOVE U..(cam knl jer trade mark nie kan)..hahahahahahha!!!

No comments:

NUFFNANG