Sunday, September 21, 2008

TAG..TAG...

Ekcely aku nie mmg suke bab TAGING nie..ekekkeke..cam sakai TAG je kan...a'ah..mmg pon..hahaha..okey..nie la hasil selepas aku di TAG oleh akak yg cumei..pandai msk tau akak nie..puding buih die mmg xle blah laa...shedap...hehehehe..sape lg klu bkn CENDAWAN INTIM...


1. Berapa pasang baju raya anda taun ni dan kaler apekah?

Hmm...ekcely kain aku beli 8 psg...mama sempat siapkan 4 jerk..lagi 4 mama ckp tggu pas raya plak..hehehe..kaler plak ader mcm2...antara nye.. hitam+pink...kuning+ijo... biru+kuning... ijo+itam...


2. Apakah makanan raya tradisional kegemaran anda?

Nie susah skit..sbb aku nie mkn jerk sumer...tp plg suke time raya mesti la lemang +++ rendang ayam... pastue roti jala..(tradisional ke tue??keluar topics daaa...)


3. Apakah biskut raya kegemaran anda?

BISKUT SUJI....tahun nie dh siap tempah 200 biji..mmg aku x hidang biskut nie sbb aku nk mkn sorg jerk...biskut len aku hidang ler..mmg shedap....try la..ekekekke.


4. Bape banyak duit raya anda dapat n spend untuk bagi kat bebudak?

Nak kena spend gak ker??alaa..br dpt kije nie..dikecualikan la thn nie erk...hehehe..


5. Apakah aktiviti malam raya korang?

Sibuk dok buat kek....tiap2 tahun aku akan buat kek utk m.cik2 & p.cik2 kat kg nun di trenganu.. mmg dh jd rutin...thn nie myb bertambah sbb ader pertambahan ahli...hehehehe..myb lebih 10 biji...



OKEY...SIAP BOSS...(pasnie nak siapkan TAG saper plak yer???)

No comments:

NUFFNANG