Sunday, September 28, 2008

SEGALA BAGAI...

Salam,


Dah 3 hari aku x update kan…agak “membizi”…huhuhu…..banyak menda x settle lagik!!so bila time cuti la amik peluang….kemas bagai…segala mak nenek nak kena kemas..huhuhu..then hari nie aku kije half day jer…so ader la masa…ekekeke..okey..now this my schedule selame 3 days……

Hari jumaat tue weekend…so aku ambik kesempatan bgn lewat ler…lagipon malam tue.…around 3 a.m….gerak g masjid ngan mama+mimi+jiran (kat sebelah umah..)….mama yg drive… ader solat sunat “tasbih”….kul 4.30 balik..then sahur…solat subuh…br tido blk….. around 11 a.m aku bgn…then mandi…pastu mulakan ‘operasi’…..kemas umah bagai… punggah sume pekakas mama letak dlm blik…..siapkan bekas biskut..(siap atur dah..hehehe)…cume esok myb nk kena beli sikit lagi perhiasan sempena raya…. (aksesori tambahan jerk..)…bosan dok dgr mimi kate..”xde ke nk gantung ape2 along”…. So..esok aku g cari laa..(sambil2 kuar buke ngan TIE)….Okey…back to the story…lepas kemas umah…ngah aku dok settlekan kain plak..(nk sidai kat ampaian)… “si tembam” tue dtg.....then umi & abiy die tinggalkan “si tembam” tue kat umah…coz nk g shopping utk kakak & abg lak….so aku jadik baby sitter la …huhuhu..(siap jadik geng mkn nasik samer2 ngan aku…hehehe)..,dorg buke kat umah…so meriah la umah…best sgt2!!!around 10p.m br dorg balik…tue pon puas dipujuk..masing2 dok bercinta bagai xmo balik…. “si tembam” siap meraung bagai…..sian plak aku nengok…tp nk wat cmner kan….hmm…
Siap pakai baju kurung lagik tue..tp lastly kena tinggal gak..hahahaha


“si tembam” baru pas mandi…siap cover ngan kepale teddy lagik…sensor!!!kang ader yg batal poser…hahahaha


Puding koktel yg sempat aku buat…walaupon jadik “baby sitter”



TONGKANG PECAH!!! Bilik aku yg berjaya “dikemas” oleh “si tembam”….

p/s : mood raya dah datang!!!



No comments:

NUFFNANG