Tuesday, September 2, 2008

CAMERON 1...

Salam,


Okeh..setelah sekian lame (lame ker??)..aku nk update citer…hehehe..


JUMAAT

Aku bangun awal giler..huhu..around 4 a.m..masak & kemas dapur..terpaksa masak utk bekal time otw nak g Cameron..bcoz mama xsuke sgt mkn kat kedai..adik2 aku pon samer gak..so masak je la..aku buat sandwich, sayur grg, ikan goring berlado,ikan singgang,sambal tumis ikan bilis..and ntah pape lagik..mmg masak banyak sikit kali nie..biase la kan..adik2 aku mmg “suke makan”..hehehe.

Gerak dari KB around 7.30 a.m . Kali nie konvoi 2 buah keta..…then berhenti makan kat Kuala Krai around 10 a.m..pastue trus gerak g Cameron…Time tue Adilah dah mula meragam..nak dok dalam keta sekali ngan aku…pujuk punye pujuk akhirnya ok gak..then ktorg sampai kat Cameron around 1 p.m..

Sampai sane bkn trus nk g check in..tp ktorg dah balun shopping dah..aku mmg giler shopping keychain…mama plak giler shopping jagung..berlonggok2 dier beli..hehehe..around 3 p.m baru la ktorg check in…time tue sumer dah penat..ngan sejuk nyer lagik..mmg aku nyesal x bawak sweater..huhuhu..(aku x sangka sejuk sangat)..

Then around 6 p.m ktorg kuar blk..sambung shopping..aku xle nk shooping sangat kali nie bcoz Adilah dok menempek ngan aku..die meragam..xmo ngan umi die..dok melekat ngan aku jerk..huhuhu..so aku laa yg dok melayan die..mmg x lepas tangan aku..nak g maner2 pon mesti ade die..(jatuh saham aku..xde saper nk tackle coz ingat tue anak aku..) hehehe..btul laa..sbb masa g shopping tue ader sorg akak tue tegur..”ehh..comelnyer..baju babby ngan mummy die samer..”..kebetulan baju aku ngan Adilah samer kaler..wakakakakaa…(layak ker aku nak jadik mummy nie??)hehehehe..

After shopping bagai..around 9 a.m ktorg balik apartment..dengan muke penat..sejuk lagik..pastue lapoo..huhuhu..seb baik mama dah belikan mee sup..siap bagai kuih lagik…akhirnye kenyang ler jugak..hehehe..aku tido awal mlm tue coz penat yg amat..yela..dah ler pagi tue bgn awal kan..so haruslah aku “Qada” tido..hehehe…TAPI KAN…..tibe2..time aku nak lelap..”kak nono..adilah nak tido ngan kak nono”..uuiishhh…”ok..jom laa..adik tido ngan kak nono yerk..”…huhuhu..si comel tue tido pon nak ngan aku gak..hehehe..(xper..aku mmg suker pon..)..Pastue..aku tido kan die dulu..pok2 montot die..sampai die tertido..then aku pon tarik la selimut..time for sleep…Zzzzzzzzzzzzz….

No comments:

NUFFNANG