Saturday, September 20, 2008

PAGI YANG INDAH

Salam,


Selamat berpuase semua…rase cam kejap jer pause taun nie..tingal 10 hari jer lg kan…pasnie mesti ramai yg akan windukan ramadhan….setiap kali pas terawih, NoNo sentiase berdoa agar diberi kesempatan lagi untuk menikmati ramadhan yg akan dtg….Insyaallah.

Pagi nie Nono terbabas lagik..dah 2 hari xbgn sahur nie…xsedar pon..(semalam xde plak org nk tlg kejutkan…huhu)..hmm..PAGI YANG INDAH!!!itu lah perkataan yg sesuai utk pg nie..amat indah walaupon aku x sempat bgn sahur.. ekekeke… ekcely indah kerana bersebab…hmmm..aku bgn tido around 9.30…then guling2... (amik feel jap..hihi)..tgk hp ader msg…from abg angkat yg plg sporting… Abg_Adeq…then reply laa…after that aku msg ler my sunshine..hehehe..say morning…then ape yg die reply???....U ARE MY SUNSHINE..U ARE MY ANGEL..MIZZ U 2….walawei….trus aku tutup muke ngan bantal…(mcm ler ader org dlm blik aku nie kan..)..time tue muke aku rs beso semacam jer…malu tahap dewa weiii….INDAHNYER!!!!!ekekekeke….

Harap2 nye biarlah keindahan ini berpanjangan…Doakan lah…sesungguh nyer aku amat menghargai setiap perhubungan…cume aku kini x mcm dl…yg terlalu mengharap….kerana aku xmahu kecewa dan dikecewakan lagi…(eceh..cam ayat novel plak..ekekeke)…semoga perhubungan yg bakal wujud ini sentiase memberi sinar kebahgiaan…Insyaallah.

2 comments:

adeq_abg said...

makin sihatlah adeqku ini, hari2 dibelai, dibaja...alhmdulillah..

NONO said...

adeq_abg...

alhamdulillah bang...doakan segalanye berpanjangan...:)

NUFFNANG