Saturday, September 13, 2008

KAMPUNG 1

Sampai umah trus kemas2 bagai..so x sempat laa nak msk..then mama decide beli jerk utk ari tue...singgah kat pasar ramadhan...beli jer lauk..nasik dh siap masak coz mama dah col mimi suh msk nasi jer dulu...aku mcm x puas hati jerk..yela..beli kan..bkn nyer sedap sgt..mesti adik2 aku xsuke sgt..then mesti ader gak yg dok dlm tong sampah!!!huhuhu..ekcely bkn memilih..tp klu beli mmg rs die lain laa..ntah..x bape nk kena ngan tekak aku..hohoho...

So..sampai umah cek around 6.40..hidang lauk bagai..buat air,,then siap2 ler tunggu buke... cek msk kerang paprik..ngan ikan msk kicap..mmg besh!!!sampaikan mimi siap ratah2 lagik ikan tue..lauk lain???sedekah ler kat kucing..hmm..bubur lambuk aku beli gak..nampak cam besh jer..tp bl mkn..hampeh!!!kan btul aku ckp...sakit atie ler..huhuhu..




Then after buke..kemas dapur..siap2 nak solat...mcm biase laa..cek!!! time org sibuk..die pon sibuk ler jugak..huhuhu..org tue..biase la kan..die suke klu ramai2 nieh...hmm... sian plak kat cek..bke sorg..ajak suh dok kat umah ngan ktorg x mo...abes gay dah dok pujuk..xmo gak..hmm...


Then around 9.30 mkn lg..mama grg kopok..tp lupe nk snap..ekekekke..buat teh 'o..mkn biskut..sembang2 ngan cek... hmm..berselera plak nampak die mkn..yela kan..dok sorg2 mne nk lalu mkn...hmm..sedey bl aku ingt balik..tp nk wat cmner..die yg x mo..puas dipujuk..tetap xmo....:(



Bawa la stoberi kering..from Cameron ari tue..bg kat cek.. die suh aku bawak blk kat umah blk stoberi tue...x sedap kate nyer..manis yg amat..huhuhu..aku suh letak jer dlm esbox..bg je la kat saper2..tp die ttp xmo..xde saper nk mkn pose2 cmni..tue kate nye laa..hehehe..so mls aku nk bertekak..aku amik la blk..bw blk kat trganu...abes citer kan...hehehehehe

No comments:

NUFFNANG