Tuesday, August 10, 2010

MASIH MENCUBA

CINTA SEJATI bukan mengajar kita lemah...
tapi membangkitkan kekuatan
CINTA SEJATI bukan mengajar kita menghinakan diri...
tetapi menghembuskan kegagahan
CINTA SEJATI bukan melemahkan...
tapi menguatkan semangat

Saya masih mencuba untuk menjadi seorang yang KUAT... walaupun saya mampu tersenyum dan kini masih ketawa, dalam hati saya terpendam sejuta kekecewaan... sejuta penyesalan.

Saya ingin berubah... demi kebaikan di masa depan... Ya Allah, pandulah saya ke jalan Mu, Redha kan lah saya... berikanlah kekuatan kepada saya menempuh setiap dugaan Mu ini.

SEANDAINYA TUHAN MEMBERIKAN DUGAAN KEPADA MU, BERSYUKUR LAH...
KERANA SESUNGGUH NYA DIA MERINDUKAN SUARA DAN RINTIHAN MU.
MINTALAH PADA TUHAN MU...
SESUNGGUHNYA DIA MAHA MENDENGAR...
SEANDAINYA KAMU MEMINTA DARI TUHAN MU...
INSYALLAH AKAN DITUNAIKAN NYA...


~NONO & HER STORY~

No comments:

NUFFNANG