Wednesday, August 18, 2010

HEBAT

Terasa macam diri ni hebat pula...hihihi. Sungguh tak sopan kan. :P

Semalam saya start masak 6.15 pm. Pung pang pung pang masak 5 menu!!! wah... membangga kan betul tau.:)
Tau apa yang saya masak semalam???

-Sayur campur goreng
-Nasi goreng
-Mee goreng
-Ikan goreng
-Sambal Tempoyak

Macam mana??? Hebat tak saya??? hihihi. Simple yang mungkin sebab ni semua request dari adik-adik saya. So, ikutkan aje. Janji makan kan.

Hari ni pula si bongsu tu awal-awal dah request ayam masak merah. Dan yang tengah tu pula tak kisah. Asal ada makanan, semua dia ok je... Syukur. Takde la saya penat kan. Niat hati just nak buat ayam masak merah then spaggeti je. Insyallah kalau ada lauk yang menarik kat cafe petang nanti saya beli la sikit, sekadar topup apa yang dah ada.

Buat masa sekarang, alhamdulillah tak pernah lagi lauk kat rumah tu terbuang. Semua masih terkawal. Takde lagi pembaziran. Harap-harapnya sampai bila-bila lah camni. :)


~NONO & HER STORY~

2 comments:

en_me said...

rajinnnyerr.. ehehe

NONO said...

En_Me: 'terpaksa' rajin nie...hehehe

NUFFNANG