Sunday, August 29, 2010

'BEAUTY'


The beauty of a woman is not in the clothes she wears, the figure she carries, or the way she combs her hair. The beauty of a woman must be seen from her eyes, because that is the doorway to her heart. The place where love resides.
(get from
here)

Today masuk office settle semua yang tertangguh dulu, then baru tengok blog. Kadang-kadang mood malas melampau sangat, tapi kena bijak atasi sebelum sampai tahap kritikal... hehehe.

So, tadi hati macam terpanggil bila terbaca post Uncle Lee. Yeah, thats right... 'beauty is un-explaining'. Susah kan... huhuhu.

Sometime kita rasa macam dah cukup lawa, tapi sebenarnya kita lupa yang 'kecantikan' tu sebenarnya lahir dalam hati. Bila hati kita tak ikhlas/ tak jujur perbuatan dan air muka kita juga turut sama terjejas. Saya pernah alami situasi ni, hopefully biarlah ianya yang terakhir... Mempunyai kawan yang iri hati terhadap kawan sendiri. Pelik kan???

Kenapa perlu untuk kita dengki antara satu sama lain, sedangkan masing-masing dah ada rezeki sendiri. Sedangkan kita seharusnya gembira di atas kejayaan/ luck kawan kita. Kerana dia adalah kawan kita, bukannya orang lain. huh!

Dan kepada dia yang pernah cuba untuk menjadi backstabber, insaf lah kawan. Saya tak akan berdendam cuma saya akan lebih berjaga-jaga dengan kamu.



~NONO & HER STORY~

No comments:

NUFFNANG