Wednesday, August 4, 2010

BAK

"Tanpa semangat dari beliau, x mungkin aku berjaya seperti sekarang"


I miss him soo much...really miss him!!! Dulu memang aku nie jenis penakut, then suka mengalah sebelum mencuba. Sikit2 terus nak give up...sampai lah one day Bak cabar aku ambil lesen kereta & motor. Time tu aku buat bodoh je...malas nak ambil peduli, then mama brain wash aku...

Start that day aku jadi bersemangat, memang aku x tahu apa2 mengenai kereta..memang zero...kosong!!! tak kenal ape pun...gear, cluth, pedal minyak...yang aku tahu hanyalah hand brake...hahahaha. Gila kelakar, but what to do..memang aku x minat kan. Tapi kalau motor, aku tau la...dah memang pro pon..:)

So, nak dijadikan cerita...aku belajar la bawa kereta...sampai la aku dapat aku dah betul2 confident. Then test JPJ... alhamdulillah, sekali test je aku lulus motor & kereta... terus Bak macam x percaya... siap jumpa pegawai JPJ tu...hahahaha... kelakar bapak aku nieh...

Now bila terkenangkan balik...i'm really miss him...very2 miss him... kalau lah dia ada lagi sekarang nie, mesti dia tersenyum...bangga..tengok aku leh bawak kapal terbang....hahahaha. *tipu jer tue...:P

I know, walaupun dia xde dah...dia tetap tengok aku n adik2.... dari jauh..... then mesti Bak akan cakap " tak sangka anak pompuan aku yang penakut nie now dah berani".....

BAK...

Along dah kije skang...dah nak masuk 3 tahun. Angah pon dah kije... dah amik motor pon Bak. Adik pulak nak SPM bulan 11 nie... dia cakap kalau boleh nak sambung acconting... nak jadi cikgu. Mama pulak... masih macam dulu... jadi bahan lawak kitorang... suka tau buat lawak yang x sepatutnya lawak... tapi mama sunyi... kesian dia. hmmmm


MOOD : SEDIH..:( jiwa kacau.

~NONO & HER STORY~

1 comment:

en_me said...

sian mama kanns..

NUFFNANG