Sunday, August 15, 2010

KERANA PERTANYAAN ITU

Weekend 2 hari rasa macam tak cukup je bagi orang yang malas seperti saya. Hehehe... Kalau lah cuti saya ada banyak lagi, rasa-rasa nya nak saya sambung cuti untuk 2 hari lagi. Mesti best dapat tidur lam-lama. :P

BTW saya makin selesa dengan kehidupan sekarang, tak perlu nak fikirkan tentang orang lain yang selama ini tak tahu menilai dan menghargai saya. Dah lama tak merasa hidup 'single' kan... Apa pun saya happy. Itu yang penting!!!

Tadi saya termenung sendirian bila salah seorang kawan saya bertanya kan "rasa-rasa nya berapa lama awak berjaya kekal kan status 'single'?" Jika di imbas balik, saya memang cepat memaaf dan mudah kesian. Tapi rasa nya tidak untuk kali ini. Saya nekad untuk teruskan keputusan saya. Dan rasa nya lebih seronok menjadi 'single' seperti ini. :)

Semalam juga dia telah cuba contact saya balik, tapi no respon dari saya... Doakan saya kuat yer. :)


~NONO & HER STORY~

No comments:

NUFFNANG