Tuesday, August 19, 2008

XDE KIJE???

NAMA SEBENAR?
norazah mat azahar

TARIKH LAHIR?
20 JULAI 1986

ASAL?
kelantan..kota bharu

ADIK BERADIK?
anak sulung drpd 3 bradik

MAKANAN KEGEMARAN?
sup...seafood...spicy...

MINUMAN KEGEMARAN?
milo ice...manggo...

HOBI?
baca novel..(mmg buat koleksi pon)...masak...(suke msk since umo 12 lagik)

CITA?
nak ade bisness sendiri..klu bley bisness yg berkaitan ngan food or butik.

IMPIAN?
nak ade sebuah family yg bahagia...hubby yg penyayang...anak2 yg cumei&sihat...diberi kesihatan yg berpanjangan...sentiasa bersama family.

ANGAN2?
nak berada pd thn 2007...(time tue aku nk bt ape yg sepatutnya aku buat..)

WARNA KEGEMARAN?
pink& sea blue & gold

PERKATAAN YG SELALU DISEBUT?
hmmm....

LELAKI IDAMAN?
aku xksh pon...yg penting die hormat fmly aku..ikhlas ngan aku..jujur..ade pegangan agama..boleh bimbing aku...handsome @ tidak bkn faktor utama okeh!!!aku xksh langsung psl tue...:)

NAMA LAIN?
family sume panggil NONO..kwn2 panggil AZAH...adik2 panggil ALONG..

NAMA MANJE?
name yg pnh someone panggil tuk aku laaa....( honey...ayang...sayang...darling...baby...mama...cayang...babe)

NAMA IDAMAN?
aku teringin sgt dipanggil ngan name " IBU "..tak tahu laa naper..huhuhu.

ABOUT ME?
seorg yg sensetif..periang..suke senyum..cpt lembut ati..suke baby..suke bt lawak..sporting..peramah..mudah mesra..:)

No comments:

NUFFNANG