Wednesday, August 27, 2008

PERIT....

Salam,

Susah nyer aku nk luah…rs cam serba slh pon ader…rs cam takot pon ader…cmne nie erk??? “tak luah mati mak..nak ditelan mati bapak”…compius aku cmnie..tensen pon ader…huhuhu..


Hmm…ekceli, kt mmg sedia maklum kan..setiap manusia tue x perfect..tp kt ade hak utk memilih kan???..tp nape bl kt mula suke..mula senang ngan die..tibe2 akan wujud mende2 yg x elok nie??? Contoh nyer dl..time kt x suke..perangai ok jer..now bl dah suke….pelik plak rs nyer..(kekadang kecewa la ngan kehidupan cmnie)..


Then dulu time hati nak sgt dicintai…nak sgt disayangi..cam hampeh jer..xde sorg pon…
But now..when my heart no feeling..hati dah xnk saper2…mula laa..mcm2 benda pelik yg jadik…yg jauh..yg dekat..heran btul aku!!tp bak kate my lovely fren..nie lah “KEHIDUPAN”….


Bila la sumer nie nak berakhir….aku rindukan kehidupan aku yg dulu…tp mustahil utk aku kembali pd saat itu…




*KENAPE???izinkan aku bahagia….

No comments:

NUFFNANG