Thursday, August 28, 2008

SEBAK.......




Mesti ade yg tertanye2 ape kaitan pic nie ngan title kat ats tue kan?? ekceli mmg ader kaitan sgt!!...me & my mum dh lame rancang nk g Cameron..nk holiday la konon2 nyer..sejak arwah "bak" ade lg...yg plg excited of course la mimi (adik aku yg bongsu)...tp dl my dad xsht..tambah2 plak nk g tempat yg sejuk cmtue..lagi laa x elok..so terpakse la mimi sbr..pendam jer hasrat die...

Then now..perancangan tue dh hampir jadi kenyataan..dats mean esok pg ktorg akan gerak g saner..myb 2 ari ko kat sane...bl mimi dpt th yg sumer nie bakal jadik kenyataan..die bkn men hepi lagik...sampai laa ade satu babak tue...aku & mama nangis..masing2 cb control..then bl msk bilik...aku ngan mama nangis...th x naper???dua ari lepas..(ari isnin) kul 9 p.m...aku ngah tgk tv...mama,angah..sumer la..then tb2 mimi ckp....


mimi :"mama jadik kan kt nk g cameron jumaat nie?"...
mama :" a'ah...jadik.."
mimi :"mimi nak naik atas dulu laa..nak kemas2 baju...best nyer..mimi nk bawak bj tebal2..kwn mimi kate saner sejuk..xsabar nyer"


Dengan muke yg hepi adik au masuk bilik die..siap kemas bj sumer...then turun bawah..ngan muke yg berseri2...aku ngan mama dah sebak time tue...yela..impian mimi dr thn lepas lagik..till now br dpt..kesian sgt kat adik aku tue..

Time aku wat n3 nie pon..aku sebak sgt...airmate siap dok mleleh2 bagai..mimi...mimi...cian adik along nie..insyaalah esk smpai la mimi kat saner....tgk la puas2 strawbery..pakai la puas2 baju tebal...along teringin sgt nk tgk muke mimi yg hepi tue...insyaalah sayang.....



*Aku x kn on9 3 ari...myb ahad nanti br blk kot..:)

No comments:

NUFFNANG