Friday, August 8, 2008

HOLIDAY

SALAM,

Khamis
Tak jadik laa nk g umah si tembam tue...coz die yg dtg umah aku plak...kebetulan mama buy cake ptg td ( blueberry cake & cheese cake)..so aku hdgkn tu je lah...huhuhu(penat laa nk bt bagai2 mende lagiks..hehhe)...ktorg bincang about the holiday laa...(nk g CAMERON) but my uncle gtau yg apartment yg ktorg nk booking tue xle booking by creadit card....(well mmg cikai btul lah dat place...iklan bkn men lagik grand!!!tp last2 hampeh...INDAH KHABAR DARI RUPE!!!)...

*HOPE MUMMYSYA CAN HELP ME...NAK TANYE MANE DORG TINGGAL MASE G CAMERON ARI TUEH...CAN MUMMYSYA???CAN?CAN?..CAN LAAAA...hehee

After bncg2 tueh...dh minom2...dorang pon nk balik laa...DAN.....tanpe diduge2...si tembam (adilah) nk aku ikt die skali blk umah..nk suh aku tido umah die..(masak aku mlm nieh...huhuhu)..dh siap nangis2 suh aku ikot!!(ohh my dear...cmner nie syg???)...puas gak aku dok pujok...abes sumer dok pujuk...x makan saman langsung...last2 my lil sis got idea..janji ngan adilah nk g umah die besok nyer then belikan belon bebanyak + eskerim kotak beso!!!..baru laa aku dpt lepaskan diri...hhohohoho....

*seb baik...klu x mmg msk aku mlm nieh...huhuhu...

No comments:

NUFFNANG