Wednesday, August 6, 2008

CINTA a.k.a LOVE

CINTA dpt mengubah....
debu beralih emas....
keruh menjadi bening...
sakit menjadi sembuh.....
derita menjadi nikmat...
dan kemarahan menjadi rahmat...
Naper tetibe TERJIWANG laks nie erk??hehehe...mebi bcoz otak aku yg x bpe nk btul sejak akhir2 nie kot....hahaha....aku xth laa...nk kate windu die..xde laa plak...tp kan..naper semlm kazen die col aku???(aku tau sgt laa..klu kazen die col tue dats mean die la yg srh..xkn laa si kazen die nk perabiskan credit sesajer nak col aku..baik la kazen die col awek kn..drpd dok col aku..) sesenang menkan prasaan aku..lukakan atie aku...pastue siap aku nie bg peluang kedua..ketiga...utk peluang keempat agak tidak mungkin kot....sbb aku pon ader tahap kesabaran gaks...walaupon syg...ader level tertentu gaks...bkn nk ego...tp kenyataan...
Untuk die yg baca blog aku nie...i'm really sorry okeh...bkn nk tunjuk poyo @ ego..jauh sekali nk tunjuk bagos....tp i want u to know that bkn xnk trime..tp dh byk kl i give u the chance...so... hope u understand my dear....( dear lagiks ker)..hehehehe.

No comments:

NUFFNANG