Saturday, August 16, 2008

DEMAM

Sian kat adik aku (mimi)...die demam..pastue tonsil pon bengkak...hmm..dah msuk 2 ari xlalu nk mkn..mkn pon xde rase..aku buat aym msk tempoyak yg mmg peberet die pon..xlalu gak...hmm..sian nyer kat adik...:(

So..bg membantu die..aku suh die minom air msk bebanyak..biar bdn cepat sejuk...lagipon die nie mmg xsuke minom air masak..klu milo ais mmg xyah suruh..sampaikan mama dh xlarat nk beli MILO..hehehhe..:)




Then aku suh die mkn antibiotik..for tonsil..ubt selsema..vitamin c..& panadol..uuiisshhh..mmg susah nk suh mkn ubat...siap bersyarat lagik...th x aper syarat die???"AKU KENA ADE SAME TIME DIE NK MKN UBT.."..klu x mmg ubt tue akn kuar balik ler jwb nyer..huhu..dr dulu sampai skang..aku ler yg akan teman kn die mkn ubt..klu ngan mama mmg die surrender..ntah ler ape sbb nyer..bl aku tanye..die kate.."mimi xle nk telan klu ngan org len..kena ngan along gak"..huhuhuhu..sampai bl dik oiii nk mkn ubt ngan along jer...kang klu along dh kawen..cmner???hehehehe..(nampak bebenor yg along kamu nie udah gatai nk tawen yerk!!..hehehe)

No comments:

NUFFNANG