Tuesday, June 5, 2012

RASANYA TAK PERLU

Balik dari kenduri tadi tengok Hp ada msg from salah seorang 'mereka-mereka' nih. Kononya ajak lepak nanti sebab katanya nak kenalkan dengan seseorang yang "setia' tuh. Wahhh..matik la!!! sah2 la memang saya tak nak! walaupun tahu dia kat mana, dan bila2 masa pun saya boleh je nak jumpe! tapi mungkin taklah kot! No reason untuk jumpe dia, even dia memang tak kenal dan tak tahu siapa saya!

Rasanya biar je lah, Saya dah mula redha. Itu jalan yang dia pilih, dan mungkin dia masih lagi belum puas dengan apa yang dia ada sekarang ni. Just go on! saya sesekali takkan ganggu! Cepat2 saya call balik 'mereka' nieh dan bagitau yang saya langsung tak berminat nak kenal. dan nasib baik lah 'mereka' nih faham dengan keadaan saya!

Alhamdulillah, 'mereka' masih lagi menghormati saya! bersyukurnya sebab masih dikelilingi oleh orang2 yang baik dan boleh diharap camnih! =)

Cukup lah saya hanya mendengar ceritanya, saya tak mampu nak berlakon dan tengok depan mata sendiri, kerana saya tidak sekuat yang diharapkan! Sakitnya bila kita tahu orang lain melukakan perasaan orang yang pernah kita sayang walaupun orang tu bukan lagi bersama dengan kita! sangat pedih rasanya!

Dengar cerita yang semalam tu pun buatkan saya pilu, apatah lagi nak tengok live depan mata nanti! owhh.. mungkin tidak kot! Kenapalah semua ni berlaku di saat saya mula mencari kekuatan dalam diri? Dan mungkin ini adalah salah satu balasan kot! apapun saya redha! =)


~NONO & HER STORY~

No comments:

NUFFNANG