Friday, June 1, 2012

KULIT CANTIK - TABITA

Semalam ke cafe sorang2 sebab Emiy pergi kenduri rumah kawan dia, btw dia ajak je saya tapi rasa macam malas nak keluar plus dengan panasnya yang amat! so decide tak nak ikut. So time dok tungu cekodok pisang (konon2 tak nak makan nasi la) ada sorang akak ni tanya, 'kulit awak memang camni dari dulu lagi yer' - terus saya macam terkejut dan tanya la balik ' macam mane kak?' - dengan muka yang blur saya rasa macam nak je cepat2 cari cermin, buruk bebenor ker muka saya nieh, sebab time keluar office tuh mmg langsung tak tengok cermin, menonong je keluar.

Dengan penuh senyum akak tuh jawab 'akak suka tengok kulit awak, licin dan comel je' - wahhhhhh...ayat keramat, terus rasa terawang2! hahahahaha... (matik laaa berangan). Sangat la malu time tuh, terus cover line cakap 'takde lah kak, saya biase2 je... maybe sebab pakai Tabita kot". Dan2 time tuh jugak tanya berapa per set then how nak dapatkan. Tak pasal2 nak kena jadi perunding kecantikan! hahahaha

Sesungguhnya saya bersyukur dengan anugerah dan nikmat yang telah dikurniakan pada saya - Alhamdulillah. Jangan riak okay!!! =)


~NONO & HER STORY~

No comments:

NUFFNANG