Friday, June 15, 2012

PRETEND TO BE OKAY!


2-3 hari tak ber up-date sebab nya kerja yang banyak menimbun lepas keluar ward hari tuh! So kasi settle dulu mana yang urgent, update blog slow2 yer! =)

Semalam bercakap on phone with 'Ex Boo' - bila dah putus takkan nak panggil 'Boo' lagi kan, so letak je 'Ex Boo'..hehehe. Btw bukan saja2 nak sembang, yup!i'm not really strong untuk pretend yang i'm really ok and full recover! tapi i will try and keep try!

Agak lama bersembang bagai, since dah sembang rasa marah tuh tipu lah kalau saya cakap 'langsung' tak ade! but malas nak ikutkan hati, nak marah buat apa lagi kan? nasi dah jadi bubur! even dia ada cakap semalam 'tak mustahil' if we oll get back! tapi bagi saya, cukup lah. Saya boleh terima kemaafan dia, juga boleh terima semua nya, tapi untuk saya jadi macam dulu - means sayang dia macam dulu mungkin semua tuh takkan berlaku!

Dah banyak peluang dan masa yang saya bagi, now saya dah penat! cukup lah kami hanya jadi kawan! But if jodoh kami sekalipun, 'kebahagiaan' yang wujud nanti mungkin hanya sementara! hati saya amat sakit - tak mampu untuk diluah dengan kata2!

Saya lagi sanggup hilang dia dari terus memiliki bayang2 sahaja!

People leave because it's easier than working things out,
People lie because it's easier than telling the truth,
People don't try because it's easier than lowering their pride,
People profess their love through words because it's easier than showing their love through actions,
That's why most relationships fail, people don't know how to sacrifice


crdt to - http://bestquotesfb.blogspot.com/

~NONO & HER STORY~

No comments:

NUFFNANG