Tuesday, June 5, 2012

KECILNYA DUNIA

"No need for revenge. Those who hurt you will eventually screw themselves up. And if you're lucky, God will let you watch."

Wahhh... rasa macam sangat terkejut pun ada, tapi sepatutnya tak perlu la kot nak terkejut! Tuh la, bila lama sangat tak bersembang dengan 'mereka-mereka' yang dulu nya selalu dok melepak bersama, now bila dah ada masa dan ruang, saya bukakan peluang untuk melapangkan fikiran with 'mereka-mereka' ni.

Rupanya betul lah, 'tuhan akan tunjukkan didunia terus apa yang kita lakukan' - means -boleh je if kau nak sorok bagai, tapi lama mana and sampai bila? Yes memang bagi pandangan mata 'other side' kau memang baik, "setia" like with kau sorang je! padahal belakang kau... perghhh..sape tak kenal???

Mula2 dengar nama dia, saya macam nak jatuh jantung!!! terfikir jugak, dugaan apalah yang tuhan nak bagi lagi ni. Tapi i'm try to buat2 tak kenal dan tak tahu. Yes, she's memang 'tersohor' rupanya! and no wonder lah... "kesetiaannya" berkekalan! =)

Btw tuhan memang nak tolong saya! takpelah, saya redha dengan apa yang berlaku cuma saya kesal dan tumpang sedih dengan apa yang berlaku to 'other side'. Cuma fikir lah, kalau dia mampu tinggalkan orang yang sayang dia untuk orang yang dia sayang, tak mustahil dia akan tinggalkan seseorang yang dia dapat ni untuk orang lain yang bakal ada dalam hidup dia nanti! - what goes around comes around! lebih kurang gitulah. =)

~NONO & HER STORY~

No comments:

NUFFNANG