Thursday, June 7, 2012

A BUNDLE OF THE REASONS

Pilihan kita, adalah tanggungjawab kita. even benda tuh rasa berat nak tanggung, tapi apakan daya! kena survive jugak!

Semalam sepupu dari Kedah datang rumah, cuti sekolah, so balik kampung lerrr. Biasalah bila ramai2 gitu dok bersembang la macam2 topics! dan yang takleh blah nya, mama siap cakap :

"Pasni orang Kedah bertambah korum la!!!! " meanssss????????

Mama tak tahu apa yang dah jadi antara 'kami' then harapan mama tuh buat saya sedih! Btw biarlah dulu, bukan niat nak tipu mama, tapi biarlah saya cari kekuatan saya dulu sebelum saya bersedia untuk bagitau mama!

Orang takkan faham apa yang kita tanggung, yang orang tahu hanya nak mempersoalkan tindakan dan keputusan kita! Tapi sememangnya kita takkan mampu nak puaskan hati semua yang ada disekeliling kita. Memang takkan!

Berat mata memandang, berat lagi hati yang menanggung! Even tho mulut always pretend ''i'm ok'... tapi boleh ker hati tuh seiring dengan kata2 mulut??? for sure memang tak laa! So lebih baik jangan tanya 'kenapa' sebab takde siapa2 yang boleh faham situasi yang saya hadapi sekarang! apa yang saya harapkan, doakan lah saya terus meniti hidup dengan penuh kekuatan, walaupun hebat cabarannya, saya akan cuba!

~NONO & HER STORY~

No comments:

NUFFNANG