Tuesday, February 3, 2009

TOLONG MENOLONG

Salam,


Dh beberape hari aku x update blog..alkisah nye sbb aku mmg bz yg amattttt….bz menyiapkan assignment mama….mama kena siapkan satu tugasan khusus…tp yg penatnye aku lerrr….kena taip bagai…olah semula…check typing error… huhuhuhu…ponat den!!!!


Xpe….penat pon xpe…sbb ape yg penting???KERJASAMA!!!lalalalalala….then sampaikan aku terpaksa amik EL ari khamis…semata2 nk siapkan kerja mama…huhuhuhu…pastu petang khamis ktorg gerak blk tganu….aku yg drive…sbb fuad xde..g Segamat…teman kazen mama angkut brg2 die…sbb kazen mama dpt ditukarkn ke kelantan….huhuhu…

Owhhh yer…beore aku gerak blk tganu sempat gak aku wat kapkek….utk majlis tahlil malam nyer….jom layan pic "kapkek"….hehehe..(layan pic jer la….hehehehe)











Dalam pada tue sempat gak mimi suh aku wat bisnes nie…die nk jual kat skolah die…katenye ramai kawan die suke kek nie…..muahahahahaha….leh ker aku wat??? Xkoser akak….lalalalalalalalala…



1 comment:

Anonymous said...

bt ler bizness...ok ape kek 2 dh ler best...kiut banget cm nono...huhuhuhuhuhuhuh lgpn dpt cri duit lbih blh bt kawen...kuang2

NUFFNANG