Thursday, February 5, 2009

HATI INI....

Salam,


Nampak nye aku xle selalu sgt “berblog” sbb aku skang x cukup masa…byk sgt222 yg perlu di settle kan….tp xpe…insyallah bl semuanya dh settle…aku akn kembali normal….myb aku akn update 2 kl seminggu…xpon 3 kl….tgk & bergantung pd keadaan…

Ekcely minggu nie xde cter best sgt…..cume biase2 jerk…..tp in the end of this week aku rs agak terkilan skit…ngan “someone” tueh……xde la seyes sgttt…tp hati kecil aku ni agak tersentuh……aku tahu…aku xle nk “emo” sgttt…tp “benda” tue mmg buat aku “emo”……semalaman aku dok pikir…..”sejauh nie die leh buat anggapan kat aku….andainya dh lame nnt…x th la ape lg anggapan br yg akan ditomahkan pada aku…”……sungguh aku terkilan……mmg pada dasarnya menda nie kecil…..tp “maksud” yg tersirat disebalik “kata2” itue……..sungguh dalam……makan hati aku!!!

Sedih nya hati……sayu sgtttttttt……..dan seperti biase…..


“BIARKU PENDAM SEJUTA DUKA ANDAI ITU YG MEMBAHAGIAKAN MU”…..


ps : hati ini terluka lagi…ape daya ku????

1 comment:

Anonymous said...

please 4give me sweetie

NUFFNANG