Sunday, February 15, 2009

HAI EVERYONE

SEBUAH KEJUJURAN LEBIH BERHARGA DARI SEGUNUNG KEMEWAHAN



Salam….

Alhamdulillah…aku semakin okey…bertambah tenang…walaupon bkn 100 %...tp aku semakin pulih dr tekanan dan masalah ini…..dunia….sungguh banyak pancaroba…..dugaan demi dugaan…

Kini aku dh xnk fikir apa yg bakal berlaku….sbb ape yg penting skang nie aku nk teruskan hidup ngan family aku….aku akan cuba sedaya upaya….aku yakin…aku akan cb kuatkan diri…(walaupon kdg2 aku lemah..) tp demi keluarga…aku akan cuba…..

Okey…stop about that….

This week aku dh kemas sikit2…apa yg patut…for 1st step aku kemaskan pinggan mangkuk mama dl….ape2 yg x gune aku kemaskan…letak dalam kotak…sbb senang…weekend nie tinggal angkut jer….fuad plak kemas bilik dia…bilik study….dokumen2 bisnes arwah bak…dan insyallah…sblm bln 5 aku dh x tggl kat umah nie dah….aku akan pindah…..insyallah….

Then mggu pn aku nk kemas bilik aku plak….mimi pon sama….hujung minggu br leh angkut…then aku ingt hjg bln 4 dh settle semua….x sabar nk pindah….sbb leh dkt ngan m.tuk…ramai jiran…x mcm kat cni….tp……..sedey tetap ader…yela…terlalu banyak kenangan kat umah skang nie……kenangan akhir bersama arwah bak…..indah sgtttt……hmmm…xpe la…kenangan itu leh dikenang kan….so selamanya ia tetap dihati…

p/s : korangggg….nape aku rs cam aku dh x diperlukan lagi????


3 comments:

en_me said...

hi cek nono, kelmarin me ada hantar email.. leh bg alamat me nak souvenir skit?

Ida Naziri said...

elok lah membizi kan diri
dpt melupakan masalah dan kesedihan

semoga tabah dan kuat kan semangat

cendawanintim said...

kalu time stress, eloklah membizikan diri, kalu dok dendiam, nanti asyik kuar air mata ajer..

jaga diri.

NUFFNANG