Sunday, February 8, 2009

FROM HONEY BE MY SISTER!!!




Kenangan owhh kenangan…..

Ekcely nie gurl nie namenya INA….N3 nie aku bt sbb semalam tb2 jerk die dok misscol2 aku…then aku trus msg…..siap mrh2 tue…muahahahaha….yelah…aku x tau sape kn…dok misscol2 aku…tambah2 plak time angen aku x elok…(xdok mood bak kato ore klate)…ape lg…kena ler ngan aku…..sedap gak msg yg aku hantor…hehehehe…

Die nie sebenornye bekas madu aku….pelik??lalalalala….mmg mula2 ramai yg pelik…tp bl dh tau cerita sebena..ramai yg terkejut…hehehehe…okeh..let me story mory….

Dl time aku ngah stdy kat KL….aku ader kapel ngan sorg mamat nie….nme die “K”….almost 2 thn lbh kapel….then selame 2 thn lbh tue la tanpa aku sedar aku telah “dimadukan”…wahwawhwah…… aku dan ina (bdk dlm gambar)…kami berdua telah bermadu kasih…lalalala..(siot jerk ayat kan..hahaha)… seyes…aku x tahu menahu pon psl ina nie…sedangkan ina tahu psl aku….pelik x???...mmg pelik….ina tahu semua psl aku….sbb “k” gtau ina yg die “terpakse” terima aku…sedangkan pd dasarnya aku yg terpakse terima die……ekcely si mamat “k” nie dh bodohkan kitorg…kat aku die gtau len…kat ina plak die citer len….huh!!!!

Sampai la satu hari,time tgh mkn kat mamak…ina hantar msg kat “k”….then time tue aku ngah men hp die….ape lg..trus aku bc msg tue…gelabah gler mamat poyo tue…..see…last2 kantoi gak….tuhan tue maha adil…….then aku ape lg..soal selidik bagai….time tue gak aku col ina…settle sume bagai…bl aku ajak ina jumpe….”k” x bg…katenye takut aku ngan ina bertumbuk…muahahahaha…pekejadahnye aku nk ngamuk…aku xde la bodow sampai tahap tue…waima aku dh kawen sekalipon..aku xde nye nk g bertumbuk….dh klu ko nak die..amik jer…aku bg free…seyes…mr.s pon same..(klu abg bc nie kan…jgn bmbg…klu abg nk duakan ayg pon..go on la…ayg xde nye nk g mengamuk2 bagai…klu dh ader org yg lebih layak utk abg sayang…gtau jer…xde maknenye nk dendam2 bagai…ayg rela…ayg leh lepaskan abg…insyallah ayg ok…tuhan kan ader….tp klu abg pilih utk setia…alhamdulliah…syukur sgttt…..)

Okeh..back to the story…then one day aku pon jumpe la ngan ina nie….then time tue aku ok jer..tenang aje…1st jumpe tue die trus salam aku…siap ciom tgn bagai..(die lg muda dr aku 2 tahun)…trus plok2…mcm dh lme kenal…then lepak2 kat kafe…sembg2….sampai la ktorg jd rapat…leh kongsi segala bagai citer…..sampai ler dh jd adik angkat aku….see….watpe nk gaduh2???same2 kaum….satu dunia lak tue…xde maknenya…then si “k” tue plak aku dh tinggalkan…ina pon same..so..”yg dikejar x dpt..yg dikendong berciciran”….hehehehe..

Pastue plak…minggu lps…si “k” nie leh plak col aku…*tibe2 okeh!!!...col aku semata2 nk gtau yg mak die masuk wad….pastue nk pinjam duit ngan aku…sbb nk tukar kan mak die supaya masuk spital swasta….hohohoho…sungguh kayo kamo….then bl aku suh refer kat USM…xmo ler plak…padahal kat USM ler bagus..(aku gtau cmni bkn sbb aku kije USM..tp mmg hakikatnya cmtu okeh)…tp xmo ler plak…mcm2 alasan yg die bg….owhhh…sungguh aku saspek nieh…..yela…aku saspek bkn mak die msk wad…tp die yg ngah pokai….pastue wat alasan cmtue….anak apekah itu???sanngup wat alasan mak sakit….kang dibuatnya mak die betul2 sakit…pastu kronik plak…cmne???subbhanallah…..mintak jauh ler……..

Owh yer…klu la one day die (k) ader bc blog aku nie…maaf la yer…sy bkn nk buruk2 kan awk…tp nie semua lahir dr hati kecil sy,…..yg pernah terluka dgn perbuatan awk….tp jauh sekali utk mendendami awk…itu bkn sifat sy…..berubah lah ke arah kebaikan…..demi masa depan yg cemerlang…..wahhhhh…dh mcm YB nih…..pandai aku berfalsafah!!!!...
lalalalalalalalala
.
oopppss....psl die nk pinjam duit tue kan...aku xde ler bg...bkn sbb dendam...tp aku mls nk berurusan dh ngan org cmtue...
p/s : SETIA PADA YG SUDI

No comments:

NUFFNANG