Wednesday, September 8, 2010

SEMANGAT ITU PASTI DATANG

Dah tak sampai 2 hari nak Raya kan, tapi semangat tu masih belum terasa. Persiapan memanglah ada, tapi hanya ala kadar... setakat termampu je.

Cukup lah dapat belikan untuk Mimi baju kurung 3 pasang, Sandals 1, Pashmina 2. Dan untuk Fuad baju melayu 1, T- shirt 2, jeans 2. Untuk Mama pula saya tak belikan apa-apa. Bukan tak nak beli, tapi mama tak nak. Katanya dah ada. Bila saya nak beli kain, katanya dah takde orang nak ambil tempahan. Then bila nak beli yang ready made, Mama cakap tak selesa nak pakai. Alahaiii... Dan untuk rumah, hanya tukar langsir. Design yang 'sesimple' mungkin. Kalau ada rezeki lebih, tahun depan boleh up lagi kan. :)

Untuk saya??? Cukup lah dengan jubah sehelai dan sepasang baju kurung merah jambu. :) Bukan tak nak beraya, tapi saya warded raya ke 4. So mood untuk raya tu biasa-biasa je. Lagipun saya kena belajar budget sekarang, nanti dah dapat 'baby' mesti banyak nak kena beli. hihihi... :P



~NONO & HER STORY~

2 comments:

Lee said...

Hello Nono, here's wishing you and all at home selamat hari raya and all good wishes.
Ada buat rendang and ketupat?
Happy holidays and simpan satu lagu dalam hati, Lee.

Diana Ishak said...

selamat hari raya!

NUFFNANG