Tuesday, September 28, 2010

MACAM-MACAM

Lama saya menyepi, bukan kerana merajuk... tapi terlalu banyak dugaan yang saya terima dari DIA. Namun sebagai hambanya, saya perlu redha... dan saya masih lagi kuat untuk tempuhi semua ini.

Bermula raya ke-3 mama decide nak buat open house. Tapi just simple yang mungkin, sebab saya perlukan rehat yang cukup, dan ready for operation.

Then, raya ke-4, saya admit untuk minor operation... tapi terpaksa dibatalkan last minute. Kerana blood preasure saya tak stabil. Dan Pakar Bius tak nak ambil risiko, so kerana sebab tu, operation saya dibatalkan.. huhuhu.Dan saya juga dapat MC untuk seminggu... :)

This week baru start kerja, tapi memang kacau bilau... terlalu banyak yang perlu dibuat, tambah pula En. Bos nak buat Jamuan Hari Raya Office, so lagilah bertambah bebanan kami... sakit kepala la nak fikir,catering banyak yang full. haissshhhhh..:(

Dan pasal "baby" tu, saya masih lagi mencari... setiap kali tengok NI saya pasti mengalirkan airmata..... :(

"mummy miss u DHIA INSYIRAH"

~NONO & HER STORY~

No comments:

NUFFNANG