Thursday, September 2, 2010

PRAY FOR ME PLEASE

Semalam saya sibuk bercerita pasal 'new baby' kan. But today masuk office, jumpa dengan akak tu, then dia bagitau yang nenek kepada baby tu tak nak bagi pula. Betul parah kali ni...

Rasa nak meraung pun ada juga, bukan setakat nak nangis je!!! Sedih sangat... Sampai hati buat saya macam ni kan. :(

Semalam lepas berbuka, bukan main nervous saya nak bersuara bagitau family pasal baby tu. Btw mama dah tahu awal-awal lagi sebab time otw balik kerumah saya dah siap-siap bagitau mama. Alhamdulillah dah dapat persetujuan semua. Happy sangat... Dah siap berangan nak buat kenduri raya haji nanti. But bila tahu macam ni pula, frust sangat!!!

Tolong doakan saya yer kawan-kawan... semoga dipermudahkan urusan semuanya. Andai ada jodoh saya dengan 'baby' tu, insyallah dia akan bersama saya. Tapi jika sebaliknya, saya redha. Mungkin bukan rezeki saya kali ini.

p/s : td sempat saya tanya akak tu, dia cakap dah scan... 'baby boy'. Ya Allah... kau permudahkan lah urusan hamba mu ini. :(


~NONO & HER STORY~

No comments:

NUFFNANG