Wednesday, September 8, 2010

DIAM BILA KECEWA

Tak tahu apa nak diluah, apa nak di nyatakan... tapi yang pasti saya kecewa. Namun masih terus berusaha.

Hampir 3 hari tak menulis, jiwa rasa kosong. Setiap hari saya bermohon pada DIA agar dipermudahkan segalanya. Walaupun saya pasrah, tapi saya masih tidak boleh untuk menipu diri yang saya masih bersedih.

Kalau lah ada sesiapa yang kenal atau tahu mengenai 'baby' yang hendak dijadikan anak angkat, tolonglah hubungi saya. Naluri saya semakin RINDU... teramat RINDU. :(

p/s : Saya dah siapkan nama dia... Dhia Insyirah... Sinaran Kegembiraan / Danish Irfan ... Bijak Berpengetahuan.

~NONO & HER STORY~

1 comment:

Mawar Maizza said...

yang. mahu ambil anak angkat ke? bagusnya! nama tu cantk sungguh, i like so much. dhia insyirah~ hehe.

NUFFNANG