Sunday, September 5, 2010

REDHA DALAM PASRAH

Hari ini, saya pasti dan mula redha yang 'baby' itu bukan milik saya. Dan tersimpan hikmah disebalik semua ini. Mungkin bukan jodoh kami... Tak apa lah, saya pasrah dan redha.

Insyallah ada rezeki lain yang dijanjikan oleh Nya. Sehingga kini saya masih lagi berusaha dan terus berusaha. Cuma harapan saya, mudah-mudahan tahun ini saya dapat menjadi seorang IBU.

Sesungguhnya saya telah bersedia dari semua segi. Insyallah... Saya rindukan tangisan dia... saya rindukan rengekan dia... saya rindukan ciptaan terindah Mu ini.

Ya Allah... engkau permudahkan lah hamba mu ini.



~NONO & HER STORY~

1 comment:

araaz said...

Blog Lahir Hari Merdeka tu, apa lagi lawt la yerk & jgn lupa jadi tetamu terhormat araaz - http://araaz-man.blogspot.com

NUFFNANG