Tuesday, March 3, 2009

TENKIU

Salam,



Bersiaran langsung di opis kuh yg amat sejukkkkkk….hohohoho…kat cni skang asyik ujan jerk….ari nie satu ari ujan…abes kasut aku basah…dok meredah ujan..huhuhu..me not loiikee…uuuwaaaaa…

Now aku dh bertambah okehh…insyallah kembali normal dgn segala bagai dugaan….



Alhamdulillah…syukur dgn segala limpah kurniaan Nya….ekcely terlalu banyak pending story….bkn malas…tp akibat keletihan…..semalam aku cuti…demam lorhhh…pale plak asyik pusing2 jerk…..dok umah baring ajer…tp x lame…kul 12 bgn masak….siap wat puding bagai…mmg xle nk dok dendiam…ader2 jer yg nk dibuat…pastue tgk kain berbakul2….mula laa geram nk mendobi….abes aku kerja kan….lega….hehehe..pas wat semua tue baru laa rasa sakit pale balik..ooowhhhh….ngade2 sungguh tau pale I nie…hahahahaha



Then ari nie masuk jer opis aku ader terima parcel…xtahu ler dr saper…siap ader coklat bagai…pic??? Aku x snap…kn hp aku tue ting tong lagik…huhuhu…tp walau apepon…tenkiu pada yg bagi cokolat ituee…mmg sheedapppp…oowhhhh…terbayang2 lagik nie….(separuh dah selamat dalam perot aku..lagi separuh aku bg kat Kak GIE…)…hehehehe



Ooppsss…before I forgot…tenkiu pada en_mee…baju itue amat shantekkkk…tulisan siap gold bagai lagik…..size nye pon mmg ngam2…pandai ler en_mee nie….len kali leh bg lagi tau…muahahahahahaha….~larikssssss~





~NONO & HER STORY~

2 comments:

Diarihatiku1976 said...

wah... bestnya dapat hadiah ya..

en_me said...

u r welcome.. tp bukan kerr ko yg mintak tempoari ghitewww.. ehehe

NUFFNANG