Thursday, March 5, 2009

PERGI YANG TAKKAN KEMBALI

Nie pic arwah…..~PUTRI WANIE~

Ekcely aku bkn lupe…tp bl aku nk taip jer nama member aku nie…mula la airmate bergenang…..serius…aku mmg sedih…sayu jerk hati nie….tp walau apepon mlm nie aku cuba kuatkn semangat…kuatkan hati aku…..

26 feb 2009…kawan aku “Putri Wanie” selamat kembali ke rahmatullah…..dia koma selama beberapa hari kat icu…then time koma tue la baru disahkan yg dia mengidap “barah otak @ radang otak”……semua terkejut dgn berita nie,…..tp aku langsung x tahu….then pada 26 feb…julie col aku…..


J : babe….ko ingt lg “Putri”?
A: A’ah…npe babe?
J : Aku nk gtau ko nie…tp jgn terkejut…
A : Pe dia???
J : “Putri” dah xde…pg td….
A : Wei…ko jgn wat giler….bodow erk..mati ko wat main2…..setan ko!!!
J : Ko tue giler…nie betul2 la babe…..aku th ko terkejut…sabar babe…semua org terkejut….

Setahu aku….die mmg xde sakit per….sht jerk….mmg kelakar….kepala giler….satu kolej pon kenal die….mmg easy going….mmg aku x sangka sgt222….innalillalhiwainnailahirojiun…..

Sesungguh nya setiap manusia itu akan pergi mengadap “penciptanya”….cume lambat atau cepat……semoga arwah ditempatkan dikalangan org2 yg beriman…~amin~






~NONO & HER STORY~

No comments:

NUFFNANG