Thursday, March 5, 2009

CITER NYE ADILAH

Adilah…oowhhhh adilah……lamer sgtt x story about her kan….hehehe…ekcely minggu lepas ader kuar mkn2….tp pic aku x sempat nk transfer….so layan citer je la erk….

Malam minggu aritue kuar g mkn kuew tiew kerang kat area panji…tp aku order tom yam…perrghhh mmg kaw2….shedapppp…saper2 yg gilerr tom yam aku mmg suggest korg rasa tomyam kat cnie…mmg kawwwww…..(tp bkn cowww lembu tue erk…lallalallaaa)…okeh..back to the story….adilah plak nk mamam chicken chop….banyak gak dier mkn…then siap ratah2 udang dlm tomyam lagik….yg melayan nyer sure lah aku….huhuhu…then lepas mkn tue….time dok minum2…(aku layan cuppchino blanded)….adilah bersuara…

“ADILAH NAK G UMAH KAK NONO SAYA” ….(ayat tunggang terbalik daaa)

Muahahahahaa…sekali tepat jangkaan umi die..mmg sah pasnie meroyan nk ikut aku….then terpakse ler bawak g umah….xmo naik keta umi die..nk naik keta ngan aku….hohoho..siap berdukung bagai….nak dijadikan citer..time nk g kat keta tue…aku dok dukung adilah..tetiba aku terpijak kaca…xtau ler dari mane….mmg menyucuk yg amat….tp aku still dukung lagik…sampai dh berdarah2 jln terhenjut2…mama Tanya…”nape ngan kaki tue?”…bl aku gtau kena kaca..trus mama amik adilah…then aku tgk kaca ader lagi kat kaki aku…siap cabut….perrghhhh…giler hororrrr…huhuhu…


Then dalam keta siap kena bebel ngan mama….sbb aku x letak adilah…kang buatnye kaca tue dh masuk dalam isi….xle cabut camtue jerk…camne???nk operation????kate berani sangat kannnnnnssssss….lalalalalalalala…..mati idup balik pon aku xmo lerrrr…. Kecuali “terberanakss” nanti…hahahaha…sudah ader motif kegatalan sudaaaaaa!!!!!



~NONO & HER STORY~

No comments:

NUFFNANG