Sunday, March 15, 2009

CINTA DAN BENCI

"CINTAILAH KEKASIHMU SEKADARNYA SAHAJA, KERANA BOLEH JADI DIA AKAN MENJADI ORANG YANG KAU BENCI SUATU HARI NANTI. DAN BENCILAH ORANG YANG KAU BENCI SEKADARNYA SAHAJA, KERANA BOLEH JADI DIA AKAN MENJADI KEKASIHMU SUATU KETIKA NANTI"


Perlukah aku terus menyintai andainya hati ini masih lagi “dimiliki”???.....indah harapan seindah impian yg dijanjikan….perlukah aku terus berserah andai kutahu arahnya tiada kepastian???haruskah aku mengadaikan sebuah hati demi pengorbanan???

Benar…..”PERKAHWINAN IBARAT PERJUDIAN”…namun aku pasrah…andai aku kalah dalam perjudian ini…aku perlu tabah…..namun aku yakin…KEBAHAGIAAN pasti akan menjadi milikku jua suatu hari nanti…




~NONO & HER STORY~

1 comment:

Anonymous said...

Perkahwinan bukan perjudian ttp ia s'buah ikatan suci...jika p'kahwinan itu x b'than bkn b'mksud p'judian itu gagal tp itu m'rupakan k'tntuan dr y Maha Berkuasa.....Allah sentiasa m'guji umatnya...

NUFFNANG